Merhaba anneler 🌸 6 yaşında bir kızım var tekrar çocuk istedğimde 4 ay içinde hamile kaldım ve malesefki boş gebelikmiş kürtaj oldum .sonra üstünden bir sene geçmesine rağmen olmadı .hep özellere gittim en son bır sene dolduğundan rahim filmi çekildim ve gittiğim doktorum benim tüplerimin tıkanık olduğunu tüp bebek dışında hiç bir şekilde hamile kalamıcağımı kalırsamda dış gebelik olup tüplerimden birini kaybetceğimi söyledi .ağlayarak eve geldik tabi .sonra bursada başka bi doktor buldum ona gittim ve bu doktorun söylediklerinin tam tersini aslında öyle bırsey olmadığını söyledi ve yumurta kalıtesı sorunum oldugu söyledi tedaviye başladık ilk ay kimyasal gebelik oldu bi ay sonra çatlatma iğnesindn dolayo kistleri oluştu derken hepsinde ayrı acılar çektim bundan 2 ay sonra hamile kaldım adetime bı hafta varken test istedi doktor negatif çıktı aşırı üzüldğm ağladım tabi sonra adetim geçikince test yaptım şok oldjm ve doktor normalde bebek ya sağ tutunur ya sola bu resmen olmıckmış son anda yapışmış ortaya dedi .bu gebelik hikayem asıl olay .ben bunları yaşarken aslında bunların bana bi imtihan olduğunu farkettm ve allaha yakınlaştım ben allaha yakınlaştıkca her birşey daha olumluya gitti teste negatifi görup ağlrken bile kuranımı dualarmı okuyup tesbih cektım ve olmayan aslında olmıcak şey oldu .Allah isterse herşey olur sebebi doktor olarak görmeyin Allah olark görün ki nasip olsun .cok uzun oldu kusura bakmayn ama böyle