Youngplanner aslında ilk doğum için 39. Hafta gayet ideal, benim ilki normal doğum ile başlayıp bir anda sezaryene döndüğü için 41+1′de olmuştum, şimdi ikinci doğumum 38+5′e gün aldım, tahlilleri ameliyat için istiyordur. Benimde 36+2′de tüm tahlillerim yapıldı, EKG çekildi anestezi doktoru ile görüştüm. 30. Haftadan itibaren de her gittiğimde nst’ye bağlıyorlar.