01180322 ben yaptırdım fakat benim doktorum öncelikle ultrasonla bakmayı tercih etti, ense kalınlığı ve burnuna baktı. Şüphelendiğim birşey olursa kan alırız dedi. Şükür ense kalınlığı normal çıktı, burnu da gayet belirgindi. Detaylı ultrason da da riskli birşey görmedi o yüzden biz kan vermedik. Bende herşeu Allahtan dedim fakat doktorum bişey varsa doğumdan sonra ona göre hangi hastaneye gitmen gerek, nasıl bir yol izleyeceğiz numa karar vermek amaçlı yaptırmak en doğrusu dediği için yaptırdık. Bende Allaha teslim oluş yaptırmak en doğrusu, tercih size kalmış