Bende supriz bir şekilde 8 hafta önce gebe olduğumu öğrendim, ilk başta şok geçirdim nasıl oldu vs diye sonradan kabullendim ama 😥😥😥 25 Haziran cuma günü düşük yaptım.
O günden beri deli gibi ağlıyorum çok zoruma gidiyor.
Evde düşük yapıp o keseyi de neden gömmedim diye ayrı bin pişman durumdayım kendimi aşırı derecede suçluyorum.