Hoppala78 keşke doğurduktan sonra bitse. Vu kezde kilo alımı, aşı telasesi, sarılık var mi yok mu, aylik kilo alımı ne, sütüm var mi yok mu bur sürü şey 😀 annelik delilik işi imiş bunu anladım. Bebeğim olmadan önce kendimi çok güçlü sanırdım ama cam bile benden daha saglammis