Mke 12+2 günlüğüm diye sanarken ikili tarama testinde 13+1 çıktı 😁 bu nedemek kızlar yani hamile kaldığım gün 13+1 mi oluyor ?:)
Tomurcuk18 Ultrasonda 1-2 hafta eksik yada fazla çıkma durumu oluyor. İlerleyen haftalarda eşitlenebilir de şimdiki gibi ilerde de gidebilir. Ama sen son adet tarihini baz al.