Kizlar 38+6 haftaligim
Gun boyu 5 dakika arayla sancim geldi hastaneye gittim ve cati muayenesi oldum . Hic açıklık olmadığını soyledi eve yolladi. Acaba muayene suyumu tetikler mi ?suyum erken gelip sanci az diye sezaryene alirlar mi ? Ilk gebeligim yardimci olur musunuz ?