Hiilal0606 Kızlar ilk gebeliğim sağlık ocagı tetanoz aşısı için randevu vermişti 6 temmuz diye hatırlıyordum ama 6 haziranmış yarında sağlık ocakları kapalı 20 haftalığım geç mi kaldım bilen yardımcı olur mu
Hiilal0606 Yasminnnnn ay iyi bari bende bayram sonrası gideyim ama aşı yokmus heryerde öyle yazıyor doğru mu bilmiyorum