Syma_07 benimde böyle oldu doktor kontrolüne gitmiştim kan alındı idrar istedi ve şans eseri öğrendik idrarda protein olduğunu 2 + çıkmıştı. Doktorum korkmamamı tansiyon takibi yapmamı az tuzlu beslenmemi söyledi. Ama ben tabi gebelik zehirlenmesi olur korkuma 3 hafta sonraki kontrolüme kadar tamamen tuzsuz beslendim. Yemeklere hiç tuz atmadım abur cubur normaldede yemiyordum ama 2-3 günde bir çikolata vs yiyosam haftada 1 yedim sadece. Az tuzlu peynir zeytin aldık. Madensuyu dahi içmedim içinde sodyum tuz var diye. Tuz içeren kuruyemişleri vs hiçbişey yemedim. 0 tuz beslendim bol su içtim yürüyüş yaptım. Günde 3 kere tansiyon ölçüyordum ama tansiyonum hep aynıydı 10-6 3 hafta sonra kontrole gittiğimde tekrar idrar verdim ve idrarda protein negatife dönmüştü. Şimdide yemeklerimi vs az tuzlu tüketiyorum. Tuzsuz yemeye alıştığım içinde zor gelmiyor.