znrtms bence doktora danışmadan kendinizce doz düşümü yapmayın aslında yüksek doz kullanıyorsunuz zaten, yerleşme kanaması da olabilir başka şeyler de. İllaki progestanı ağızdan almanıza gerek yok. Bu şekilde yan etkilerini görüyorsanız vajinal yoldan fitil olarak da alabilirsiniz doktorunuza danışın