Senayyalcin Kızlar selam oğlumun ve benim ayrı ayrı 15 kilo yani toplam 30 kilo bagaj hakkımız var bunu ayrı ayrı değil de birlikte tek valizde götürebilir miyim sıkıntı çıkar mi thy bu arada şimdiden tenkss🤍
funnymummy Senayyalcin thy de bir sıkıntı olmuyor el bagajını da dahil edip toplam tartı alıyorlar geçen yıl öyle olmuştu bizde
Seyma0323 Canım ben daha yeni uçtum thy hatta aramıştım onları, yeni kural olduğunu ve ayri ayri olması gerektiğini söylemişlerdi bana