Merveftm Yagmurfatih valla bende de yok sadece bugün aşırı aktif hareketleri kasılıp duruyor bilmem nedendir.
Snnaadayi @Gozde_nzl 39+6 gelmeye niyeti yok gibi etraftaki insanların gereksiz merakı Ve geç kalırsa karnında bebeğe bişey olursa git sezeryan yaptır çeneleri yüzünden son günlerimi çok gergin ve stresli geçiriyorum 😓😓😓😓
Gozde_nzl Snnaadayi ah ah bende ne zaman gelcek diye merak ediyorum sürekli hareketlerini takip ediyorum doktor hareketlerinde azalma görürsen gel dedi çevre baskısı zaten yetiyor insana çoğu zaman
ogretmenHnmm Gozde_nzl aynen sigamadi içime darlayip duruyordu zaten madem ki çıkmaya çalışıyormuş ben anlayamamisim 😂