Birkucukmucizem Daha önce özelde doğum yapan arkadaşlar ödemeyi doğuma girmeden mi yaptınız yoksa çıktıktan sonra mı yaptınız
Nurr_22_22 Birkucukmucizem girmeden aliyorlar parayı dogum şeklini söylüyorsunuz ona göre ücretini söylüyorlar size
Tugraseda Birkucukmucizem doğumdan bi gün sonra yaptk, ama o hastanenin personeliydim ondan tolerans mı tanıdılar yoksa hep işlem sonrası yada taburcu olurken mi alıyolardı bilmem
Sevdayaz Birkucukmucizem ben acilden giriş yapmıştım normal giderken sezaryene dönmüştü ondan da olabilir canım.
Ahsenn031013 Birkucukmucizem ilkinde doğumum başladı eşimi giriş işlemleri için gönderdiler Normal başladı diye aramışlar haberleri vardı ben doğum yapmadan ödemişti Ama şimdikinde direk doğum paketi aldık İlki kocaeli 2. Ankara