30+4 haftalık gebeyim su geldi diye korktum hastaneye gittim alttan muayne etti tedirgin oldum aslında bide test aldırdılar amniyon sıvısımı diye şükür negatif cıktı ama yinede erken doğum olursa diye ciğer gelistirici vurdular bilginize ihtiyacım var