Ben de ilkbahar birden 5-6 kilo aldım ama şükür 3 aydır sadece 3-4 kg almışım 35.haftadayım.Yürüyüş yapıyorum,7den sonra bişi yemiyorum, çok su içiyorum, tuza şekere meyveye hazır yicekleri azalttım hee gün içine birkaç daml limon ile maden suyu içiyorum başka da öyle farklı bişi yapmıyorum toplamda 12kg almışım su ana kadar doktor gayet iyi düzeyde fazla diil dedi