Kızlar 12+5 haftalık geleyim ikinci gebeligim 2 yaşında bir oğlum var bikac gün önce doktora gittim elhamdülillah bisey yoktu ordan geldikten sonra afedersiniz tuvalette peçeteye silinince bir iki damla minicik belli belirsiz kan gördüm vana öyle geldi herhalde dedim ama dün geceden beri devam etti her tuvalete gidişime minicik bikac damla kan geliyor sildikce tahrismi acaba dedim ama icim rahat etmedi doktorumu aradım olabilir tahriş belkide artarsa gel dedi bugün Bi cenaze yerimiz vardı ora gittik abdest alcam baktım yine aynı kalktık oradaki acile gittik baktı bisey gözükmüyor çok yorma kendini vs dedi ama geldik hala her tuvalete çıkmama devam ediyor artık gitmek istemiyorum resmen çok korkuyorum inşallah bebeğime bisey olmaz nolur dua edin bize😔🤲