Esranurdenizz ben YouTube da sürekli video izliyorum ben de aynı durumdayım bugün bir doktorun videosuna denk geldim
Diyor ki bebek 50 hafta içerde kalmaz büyük bir çoğunluğu 41. Haftada doğar yüzde 6 sı da 42 de ve sonrasında doğar
Hiçbiri sezeryan nedeni değildir acele etmeyin
Bebekte ya da annede risk varsa sezeryan doğru bit yöntem ama hiçbir şey yokken sezeryan olmak doğru değil diyor 2. Hamilelikleri zora sokar düşük riski erken doğum riski artar iç organlarda yapışma riski artar, 2. Çocuk düşünmüyorsanız bile olası bir sağlık sorunu nedeni işe ameliyat olmanız gerektiğinde vücut anatomisi bozulmuş olur diyor
Bir de siz adet tarihinizi yanlış hatırlıyor olabilirsiniz ya da geç döllenme olmuş olabilir bilemezsiniz diyor
Yani kısaca annede ve bebekte sağlık sorunu olmadıkça bekleyin diyor
Ben de o yüzden bekliyorum 41 e kadar da beklemeye devam ederim belki daha fazla beklerim bilmiyorum