Semaa_ckr Kızlar 28 haftalık hamileyim 2 tetonoz aşımı da oldum az önce baş parmağımın üstünü kestim bıçakla bişey olur mu doktor numarası da yok bilen varmı bunun için hastaneye gitmem gerek var mı
Semaa_ckr O kadar korktum ki bir kere okumuştum burda hastaneye gitmelisin gibi yorumlar görmüştüm panik oldum çokta canım yanıyor