dilekkaratas1 iki doz oldum; ilki birkaç gün ağrıttı kolumu ikinci 1 gün ağrı oldu sonra geçti. İkinciyi birkaç gün önce oldum hatta. 3. Dozda var o da bebek doğduktan sonra 3. Ayımıza girdiğimizde, eylülde gelecek Allahın izniyle bebişim aralıkta da 3. Dozu için tarih yazdı aşı kartıma sağlık ocağı gidip olacağız inşallah zamanı geldiğinde😊 öneriliyorsa olmak gerek diye düşünüyorum, normal doğum istersin sonra Allah korusun sezaryen falan olmak gerekir planlar şaşar bu durumda ne olur ne olmaz diyerek yaptırmak daha mantıklı diye düşünüyorum. Ayrıca doktorların üstüne basarak yaptır dedikleri şeyleri yaptırmamak ben daha iyi biliyorum şöyle böyle demek saçma geliyor, bu alanda o kadar okumuş insanlar tarafından üretiliyor bu tip şeyler. zararı olsa üretmezler sonuçta