Honey_candy benim de 27 haftalıkken o şekilde ağrılarım başladı ve doktora gittiğimde direk erken doğumdan şüphelendiler; alttan muayene ettiler, nstye bağladılar, kan ve idrar tahlilleri yaptılar, ultrasondan izlediler bebeği. Eğer bu şekilde ağrılarınız oluyorsa doktora gidin ihmal etmeyin. Aynı ağrılar zaman zaman ben de 3-4 kez oldu her seferinde aynı işlemleri yaptılar. Kasık bölgenize ani ağrı sancı bıçak saplanması gibi bir şey geliyor ve sizi birkaç saniyeliğine de olsa duraklatıyorsa onlar yalancı doğum sancılarıdır; bu haftalarda özellikle 30’dan sonra daha fazla olması normaldir. Vücut kendini doğuma hazırladığı için bu tarz kasılmalar oluyor. Ama dediğim gibi bi doktora görünmenizde fayda var.