1 hafta önce vajina dudak kısmında bezelye büyüklüğünde ağrılı bir şişlik vardı. Ucu falan yoktu sivilce değildi. İki gün sonra geçti. Geçtiği için pek dikkate almadım. Ama bugün baktım tam 3 tane küçük şişlikler var. Bir tanesi bir dudakta 2 tanesi diğer yerde. Dokunduğumda ağrıyor onun dışında ağrısı yok. Nedir bu şişlikler fikri olan var mı? İnternete baktığımda kıl kötü iltihabı falan yazıyor ama bilemedim. Doktoruma soracaktım ulaşamadım. Hamile değilim bu arada 2 ay önce doğum yaptım.