acemii_annee 18 haftalık hamileyim. çok afedersiniz tuvalette ıkınmak zorunda kaldım. internetten baktım zarar vermez yazıyor ama kasıklarım bi ağrıdı sanki. ıkınmak sakıncalı mı bir bilginiz var mı
Soylutulay acemii_annee aynı şeyi bende sizin haftalarinizda yaşadım o gün lekelenmelerim oldu çok tehlikeli ıkınmak
goktugun-annesi acemii_annee banada doktorum tehlikeli demişti bende sürekli kabız olduğum için bağırsak düzenleyici ilaç vermişti
defnezumram acemii_annee ık7nma tatlım oluyorsa olsun olmuyorsa kalsın vücut bi yerde atıyor onu ıkınınca bebek aşağı inebiliyor
Busrata33 acemii_annee kabızlık sorunu yaşıyorsunuz demekki lifli şeyler tüketin,kefir,zeytinyağı,ılık ballı su gibi daha rahat tuvalete gidersiniz bende kaç gündür sıkıntıdayım korkumdan zor gidiyorum tuvalete.Ikınmayın çok fazla yediklerinizle düzelir durum
Soylutulay acemii_annee yok arkadaşım seni korkutmak istemem ama o haftalarda hatta hamileliğin boyunca ıkınmak tehlikeli kabızlık problemi yasiyorsan hergun düzenli maden suyu çok iyi geliyor bende senin gibi ıkındım kabızlık problemi yaşıyordum yani farkında olmadan ıkındim sonra lavobaya çıkınca lekelenmelerim oldu bende korkup doktora gitmiştim vajinal ultrason yapıp bakıldi sonra çok şükür bişey yok ama sen zorlandın mı bişey yapmışsın dedi dedim şu ara sadece kabızlık problemi yaşıyorum ozaman doktorum anlatmıştı bunun tehlikeli olduğunu inşallah bişey olmaz daha dikkatli olursun bugun yarın iç camsarini kontrol et yada lavobaya çıkınca gözlemle lekelenme bişey var mı diye ki inşallah yoktur
e_blue_sky_a Soylutulay hamileliğin ilk ayında doğal maden suyu zararlı mıdır 1 tane içsek bir de öneri var mı maden suyu markası ben sarıkız Kızılay falan alıyorum
defnezumram acemii_annee kahvaltıda kefir iç yarım saate ıkınmadan tuvalete götürüyor seni sıkamıyorsn bile kendini o derece
Dmrbs18 acemii_annee normalde tehlikeli diye biliyorum ben ama hamile olduğumu bilmeden bende kabızlık sorunu olduğu için ıkınmıstım ama hamile olduğumu bilmiyodum sonradan öğrendim bişi olmadı hatta dedim ya bişey olsaydı
e_blue_sky_a acemii_annee çok güzel bir yöntem söyleyim sana kabız olmamak için. Her akşam yemeğe başlamadan evvel bir kase ya da Bi tabak canın ne kadar isterse salata ye. Salata hazırla Her akşam. Ama önemli olan hicbirsey yemeden önce ye…
Soylutulay e_blue_sky_a yok maden suyu zararlı değil meyveli olan değil ama sadece maden suyu hergun 1 tane içtim ben hem kramp kasılmaya iyi geliyor hemde kabızlığa hazmı kolaylaştırıyor ben kızılay hariç hepsini kullanıyorum
Busrata33 acemii_annee yok kuzum ya olmaz herhalde,korkmayın asıl stres zarar verir..Takip edin kendinizi
H_a03 acemii_annee ben hamileliğimin başından beri kabızlık yaşıyorum ilk başlarda ilaç falan kullandım hiç bişey fayda etmedi benim ki biraz da kronikleşti sonra hiç bişey kullanmadım işe yaramıyor çünkü bende. Çok şükür bi sıkıntı yaşamadım şimdi Burda da yorumları okuyunca şaşırdım doktor bana hiç öyle bişey de demedi benim de ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de de çok kabızlık yaşadım onda da bi problem olmamıştı çok şükür bunda da olmadı şimdiye kadar
Mochi acemii_annee birkaç gündür akıntı içinde kahverengi minicik lekelenme oluyo arada bir. Bu postu okuyunca şimdi düşündüm de ilk olarak tuvalette ıkındıktan sonra lekelenme yaşadım geçti bugün tekrar aynı sorun vardı ıkınmadım ama beğırsaklarımdan rahatsız hissediyordum hani, yine lekelenme yaşadım acile de gidiyorum sorun yok bebek iyi en sonunda bugün progestan verdiler artık