Kızlar bebeğim 15 aylık olcak ve ben 4 aylık hamileyim. Bebeğim memeye çok düşkün emmeden uyumuyor. Herkes sütten kes diyor doktora sordum üç aydan sonra kes dedi ama internette hiçbir engel olmadığı yazıyor. Sizce ne yapmalıyım üzülüyorum iki gündür emzirmiyorum zorluk çekiyo çocuk
emzirmediğim için. Şaşırdım napıcamı