ciceklianne Kızlar elimi kestim acil doktoru dikiş ve tetanoz aşısı dedi ama 14. Haftadayim. Daha çok erken diye sargı yapıp çıktım kendi kadın doğum doktoruma sorup yaptıracağım. Erken haftalarda tetanoz yaptıran oldu mu
Mutluemos ciceklianne ne fark eder ki lütfen doktorunuz uygun görmüşse gebelik durumunu da göz önünde tutarak söylemiştir bence yaptırın yine siz bilirsiniz 🙃
turkuaz_ Benimde psrmağım kesilmişti dıkış ayıldı tetonoz vurulmadı daha ömce tetenoz aşısı yaptırdı isemiz gerek yok kesiyiğinix şey paslı vs değilse yanı
ciceklianne turkuaz_ dikişler atılırken uyuşturucu yapıldı mi. Acil doktoru gebelikten dolayı doktoruna sor dedi
turkuaz_ ciceklianne millet bilmeden ameliyat oluyor anestesi alıyor veya sprunlu kalıyor amelıyat alıyor azertesi alıyor o uyuşukluktan ne olurki yinede doktorun nosu yokmu arayın
ciceklianne turkuaz_ ya doktor inisiyatif almam diyince çok korktum bebekten dolayı. Sizin kaçıncı haftaydi
turkuaz_ ciceklianne benim elim kesildiğinde hamile değildim. Tetonoz vurulmadı demek istedim sadece .