Sultan_bozdemir Çok kararsız kaldığımız durum sizler hangi sisimleri koyuyorsunuz minik bebeklerimize
anneoluyoruuumm16 Sultan_bozdemir erkek olsaydı Atlas olacaktı. Ama prenses geldiği için koyamiyoruz 😃
Portredekitirtil Emos93 bizde ömer koyacaz inşallah zaten öyle modernleşmek adına çıkarılan antin kuntin isimler istemiyorduk. Hiç aklımda yokken rüyamda Ömer ismini gördüm eşimde onayladı adı Ömer olacak inşallah💙🥰
Pamukprensesimm Emos93 oğlumun ismi Masaallah 🧿 sağlıkla doğsun çok uysal ve çok akıllı darısı sizin Ömer’e 😍😍
Babyakca2891 Emos93 bizde erkek olsaydı eğer Ömer affan düşünüyorduk Ömer ismini çok beğeniyorum ben allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 👼🤲🤲
Portredekitirtil CaglaUmay ayy deniz ismide çok güzel. Bir çocuğumuz olmalı adı deniz olmalı deniz dedim adına adı deniz olmalı🎶 Bu şarkıyı biliyor musunuz? Dinlerken hep esinlendim ama eşim istemedi bende üstelemedim🤗
CaglaUmay Portredekitirtil sarkiyi hiç duymamıştım şuan sizin sayenizde keşfettim hergun dinlerim artık 🥹💙
Esrakkaya İlk oğlumun ismi MİRALP 💙 İkinci oglumu bekliyoruz sayılı günler kaldı ALPTUĞ💙 onun ismi de
yinehamile Minik1Civciv oğulumun adaşını buldum 😀 doğuma ne kadar kaldı, Allah nasip ederse bizim Yağız Ali’mize kavuşmamıza son 14 gün
Catsofmom avakadominigi Çok teşekkür ederim 🥰 Atlas ta yunan tanrısı olduğu için uygun değilmiş. Ateistim ben uygun olmasıyla ilgilenmiyorum 🫠