Busra-1601 bence de uzaksa hiç çıkma canım zaten hastanede sürekli kontrol edilip bebekleri görünce sen de daha rahat olacaksın inan. Hem haftan çok güzel tabii ki ne kadar geç olsa o kadar iyi ama yine de yaşam şansı yüksek doğsa da. Bi doktoruna sor bakalm önlem amaçlı ciğer geliştirici yapacak mı? Bana o zaman 28e kadar dursun razıyım demişti doktor. Kuvözde de olsa büyütürüz demişti. Sen rahatlıkla 30u görürsün bence ama üzerindeki stresi azaltmaya bak çünkü rahim kasılmaların artar hiç üzme kendini. Sen ne yaparsan yap olacak olan neyse o olacak zaten her şeyi kontrol etmemiz mümkün değil