semamss Merhaba 27. Haftamdayım kızlar ellerimde uyuşma ağrı var açıp kapayamıyorum eklem yerlerim ağrıyor ve sırtımda ayaklarımda çok ağrı var sizlerdede oluyor mu?
Nrcndmr semamss Uyuşma yok ama ellerimi hareket ettirdiğimde eklemlerimde benim de ağrı var parmaklarımda🤧 Magnezyum da kullanıyorum ama ben de burada bekleyeyim 👆
Zynppp_0999 semamss bende de var ellerim de özellikle sabah kalktığımdan hararet ettiremiyorum resmen 😐 uyuşmak yok ama ağrı var oluyor yani
Mediha99 Evet canım ben de de oluyor hatta yüzük 💍 parmağımı acıtmaya başladı çıkardım şişlikte yapıyor çünkü doktor magnezyum verdi sabah akşam içiyorum iyi geliyor