gokcesgoktas Kızlar bugün miniğimin beşik anne yanı arabası ve araba puseti aldık biraz erken gibi hissediyorum ama gün geçtikçe herşey pahalanıyor ne kadar erken o kadar iyi gibi düşündüm sizce de iyi yapmış mıyım?🙈🙊🥰
Aysee1123 gokcesgoktas Öyle tabi bende herşeyini aldım sayılır. Bayram dönüşüde arabayla puset alınacak. 23 haftalığız
minikmucizeemaak gokcesgoktas Vallahi ben geçen hafta aldım bebek arabası pıseti beşik bir kaç kıyafet puset örtüsü vs, gün geçtikçe zamlanıyor ben senden de etken yaptım 15+5 iz. Sağlıkla kavuşup sağlıkla kullanmak nasip olsun💙
dilay_06 gokcesgoktas erken değil gayet doğru ben hamile olduğumu öğrenmeden birkaç gün önce zıbın falan almıştım
AsELinAnneSi__ gokcesgoktas çok iyi yaptın canım bende öyle indirimde veya uygun buldukca alıyorum ilk aydan beri nasılsa lazım olacak diyerekten gün günden pahali malesef 17+6 yiz bizde ❤️☺️
Nazalex gokcesgoktas büyükleri önden almak mantıklı bence. Üst baş ve bezi önce almak olmuyor. Hızlı büyüyor bir de kal kg doğacak kestiremiyorsun. Bez ise her bebeğe yaramıyor denemek gerekiyor
Anneumut2318 gokcesgoktas erken değil bende canım bende 20 haftalıkken anne yanı beşiği bebek arabası puset aldım hepsini iyi ki almışım diyorum bebek arabasına tek 1 buçuk ayda 2500 üstüne gelmiş fiyatlar günden güne artıyor şu an 27-2 hastene çıkışı kıyafetleri biberon herşeyi aldım şükür ufak tefek şeyler dışında insanın maddi açıdan birden alınmıyor maalesef 🥰
Ayse6616 gokcesgoktas ben 20 haftalığım neredeyse %80 bitti alınacaklar malum bugün aldığına yarına kardasın her şeye üst üste zam geliyor biz en önce bebek arabası park yatak aldık şuan sadece arabaya 3 bin zam gelmiş ki çok olmadı alalı başta ben de erken mi acaba hele durayım dedim o zamanlar almadığım mustela şampuana bugün 170 TL verdim göz göre göre fazladan para verdik yazık günah o yüzden ne alırsan kar canım