64Demet64 bence de kuzum erken hazır beklemek daha doğru oluyor çünkü bebişlere hiç belli olmuyor aniden ne yapacakları 🤣. Bende 30.haftada ağırdan hazırlıklara başlayacağım herşey tamamlandı sadece hazırlaması kaldı, e bide malum doğum sonrası Türkiye hazırlıkları başlıyor bizim için o yüzden çok fazla telaş var başımda 🤣, zaman su gibi valla , daha dün gibi seninle tanıştığımız zaman şimdi hepimiz doğumu bekler olduk, hayırlısı ile gelsinler aramıza , sağ Salim kavuşalım miniklerimize.🤲🏻💙