yagmurveyerdeniz Son 10-15 dakikadır karnımla vajinamın arasında müthiş bir hareket, baskı ve ağrı hissediyorum. Sanki normal hareketlerin dışında hareketler gibi geliyor. 37+1’deyiz. Bu doğum başlangıcı olabilir mi? Ne yaşıyorum ben, yaşayan bilen var mıı
Papatyam28 yagmurveyerdeniz 39+4ile bugun başladı kasılmalarım 10 dk da bir 40.50sanıye suren kasılmalarım var canım belirtiler şöyle bende karnım taş gibi sert oluyor kasıklarıma ve belime agrılar giriyor bacaklarım uyuşuyor süre dolunca bianda kesiliyor hiç agrı çekmemişim gibi . sanki suyum patlıycak gibi asırı baskı yapıyor alttan yuruyemiyorum bile .benim tek sorun sabahtan buyana süre hiç degişmedi kasılma sayar tutuyorum 10dk sonra sancı başlıyor 40.50 sanıye sürüyor bitiyor hep böyle geçti bugunum
yagmurveyerdeniz bakar mısınız lütfeenn çok tedirginim, evde de yalnızım. eğer bir başlangıçsa anneme geçeceğim ya da hastaneye
Papatyam28 yagmurveyerdeniz sende kasılma sayarını kullan agrıların ne düzeyde geliyor kontrol et ona göre hastaneye gidersin cnm
Ay-5k yagmurveyerdeniz Bende 37+1 deyim son iki gündür sadece akşamları karnımın altında bebeğim aşırı hareketleniyor kasıklarım kasılıyor gibi sonra geçiyor bakalım
yagmurveyerdeniz Papatyam28 çok çok teşekkür ederim cevabınız için. kriz anında benim hiç aklıma gelmedi bunlar. şimdi sayacağım 🙏🏻 tekrar tekrar teşekkür ederim 🧡🧡
Papatyam28 yagmurveyerdeniz hakkında hayırlısı olsun inşallah zamanı geldiginde rabbim sagsalım kucagına almayı nasip etsin inşallah
Hshfhfnn Bende sabah erken satlerinde böyle sancilarim olmuştu 5 dk da bir sancım oluyodu eşime haber verdim hastaneye giderken sancım biraz daha sidetlenmisti hastaneye gitimde açıklık olup olmadina bakmak istedikerinde 2 cm açıklığım vardı sonra serum falan doğum başladı
yagmurveyerdeniz şükür uzun sürmedi, yarım saat ağrı çektim sonra bir anda geçti ve uyudum. şu an için herhangi bir şey yok. cevaplarınız için çok teşekkür ederim