Meliisssaaaa123 Merhaba benim bu akşam inanılmaz fena bir baş ağrım oldu zaten kronik boyun ağrısı çekiyorum ikisi bir mahvetti beni. Tatildeyiz merkeze uzaktı o yüzden bir tane parol içtim bir şey olmaz değil mi? Acıdan ağladım artık kızlar😔
Churcill Meliisssaaaa123 parol gebelerin kullanabildiği tek ağrı kesici galiba zaten. Bişey olmaz inşallah.
Tugba0133 Meliisssaaaa123 bana doktorum rahatlıkla parolu kullanabilirsin demişti hatta diş ağrımın olduğu günde 2 tane içiyordum içinizi ferah tutun lütfen
esraEb Meliisssaaaa123 bir şey olmaz. Parol gebelik boyunca kullanabilirsiniz. Bana doktorum kendisi yazdı tüm hamileler de aynı şekilde parol kullanıyor sadece. Maalsef istesek de başka ağrı kesici kullanamayıruz
Bulbulyuvasi Meliisssaaaa123 yaaa parol kullanılıyor zaten canım gebelikte. Doğru olanı yapmışsın hiçbir şey olmaz miniğe merak etme kuzum 🫶🏻
Kediannesi1 Parol ve minosete izin veriliyor içiniz rahat olsun yine de doktorunuza sorun kafanız rahatlasın
Churcill Meliisssaaaa123 bol bol su için çok fazla kullanmamaya dikkat edin bence başka yollara da bakın aromatik yağlar vs gibi
Yenianneperci35 Meliisssaaaa123 merhabalar:) ben de boğaz enfeksiyonu geçirdim. Ateşim çıkıyordu hatta doktorum parol içebilirsin dedi. Gerçekten de işe yaradı. Parol içilebiliyor, tabii doktorunuz risksiz bir durum görmüyorsa
Mutluemos dilay_06 gerçekten mi benim doktorum da 2 günde 1 adet önerdi inanılmaz böbrek ağrısı çekiyorum dün içtim bugün de içeyim mi 🤔
Tuntun Meliisssaaaa123 ben hep parol kullandım hamileliğimde zaten bir tek parola izin var sıkıntı yok hamilelere hep parol yazılıyor günde ikivtane aldığımda oldu boğazım enfeksiyon olmuştu