Portredekitirtil Liya98 normalde kedilerle aram iyi değildir korkuyorum pek haz etmiyorum. Ama çook tatlışş bakıyorrr☺️
Portredekitirtil Liya98 hayatta en merak ettiğim duygulardandır okşayıp dokunup sevmek ama elimde değil önümden geçse ödüm kopuyor köpek yaklaşsa sakinim ama kedide öyle değil korkmasam mutlaka beslerdim evde🤗
Liya98 Portredekitirtil ev kedileri daha sevimli sakin olur genelde 🥹 bende köpeklerden korkarım buyuk olanlarda 🤓
Fatimanur Portredekitirtil benim de eşim başlarda sizin gibiydi şimdi kedimle beraber uyuyorlar 😁 yavru kedi sevmeye başlayarak korkularınızı aşabilirsiniz inşallah ☺️
Portredekitirtil Fatimanur evet sanırım tek çözüm o ama elleyemiyorum bile kuş balık hariç hiçbir canlıya miniğine dokunabilir miyim kedinin bilmiyorum öyle aşabilirim ancak