Ebrufarid cnm benimde vardı. 27. haftadayım. 21. haftada başladı herşey bir akşam durup dururken kasılmalarım başladı ama nasıl bir sancı anlatamam apar topar doktoru aradık hastanede buluştuk muayene oldum açılmam yoktu ama nst ye bağladılar sancılarım 70 ile 90 arasında gidip geliyor durdurmazsak açılma başlıcak dediler serum iğne çeşit çeşit kullandılar. Bu aşamada hep psikolojik olarak rahatlattılar beni kötü birşey düşünmeme müsade etmediler ve kasılmalarım durdu. 5 haftadır yatıyodum sadece wc ye kalktım yemeğimi bile kucağıma verdiler arada hep sancılarım oluyordu ve kasılıyordum. Dün kontrolüm vardı gittik doktorum gülerek burcu atlattık kızım artık korkmana gerek yok dedi. yavaş yavaş hareket etmeye başlamalısın kontrollere devam edicez ama kasların bebek ve sen şuana kadar bu yaşadığımızı çok iyi idare etmişsiniz dedi. Tabi benim hormonlar devreye girdi başladım ağlamaya sevinçten. Ben bunu atlattım tabiki herşeye fazlasıyla dikkat ediyorum yediklerime içtiklerime. Diyet uygulamıyorum ama karbonhidratı dengeli alıyorum ve proteince zengin besleniyorum. şekeri sadece meyvede alıyorum her akşam muzlu sütü kesinlikle es geçmedim. Ben bu konuda şanslıyım ama yaşadığım 5 hafta çok zordu. İnci kızım bana ben ona destek olduğumuzu hep hissettim oda direndi bende. Dileğim biran önce bu aşamaları sağlıkla tamamlaman korkma kadınlar çok güçlü bebekler çok güçlü sağlam dur ve bilinçlen bunu internetten veya buradaki tavsiyelere bakarak yapma. Güvendiğin ve donanımlı bir doktor bul ve onunla bir ekip ol. Bu sürecin kahramanları Sen ve Bebeğinsiniz ve en büyük ansiklopedin doktorun olsun en ufak birşey için bile gece gündüz arayabileceğin bir doktora ihtiyacın var. Bol şans sağlık ve mutluluk dilerim. Sevgiler Ebru..