GamzeCan insallah canm Allah sifalik versin. Benim de pazartesi var en son 17. Haftada 37mm olcmustu ama suan 20 olduk bakalim pazartesi olcecek ben de merak ediyorum. Bebegimin hareketlerini de anlayamiyorum zaten gaz mi cocuk mu vuruyor o yuzden daha cok endise ediyorum kac haftadir doktora gitmedik 🙄 tam gobek deligimin altinda balik gibi kiprasik bisey 😇 ama gaz gibi de anlayamiyorum 🤐 sence nedir?