Merhaba başından beri medipol takipliyim ilk zamanlar 4500 du doğum sonra zam geldi 7000 oldu olabilir tamam dedim şimdi yine zam gelmiş Bi 10 gün önce doğum fiyatlarını konuşmaya gittim ve bir zam bekleniyor ne zaman olacağı tam belli değil ama siz eskiden beri geldiğiniz için eski fiyattan yardımcı oluruz demişlerdi doğum anında sanciyla gidersem yeni fiyattan yapacaklar bizde o an sanciyla tamam dicez büyük ihtimal o yüzden yarın gidip fiyat kesinlestirmek istiyoruz acaba söyledikleri gibi yardım ederler mi ve yarın bayram izinine girdiler mi yoksa orada konuşacak birine bulabilir miyim acaba