Ben 7 +1 haftalık gebeyim 5. Haftada öğrendim düşük riski için Progestan verdi yağlı bir iğne vurdu kasık ağrılarım öğrendiğimden beri çok ağrıyor bana ilacı alttan almamı söylemişti doktor ama ben yapamadım yuttum normal siz bu ilacı kaç haftalığa kadar kullanacaksınız bilginiz var mı