Selam kızlar tatilden döndüm 1 gün olucak ama hala kalça ve bel ağrısı çekiyorum çok kötü bir şekilde evde de boş duramıyorum sürekli bişeyler toparlamaktan Bi tane parol içtim işe yarar mı yoksa bu ağrılar devam edermi sizce 6 ayın içindeyiz bu arada