Sevdasevda43 normal canım normal. Ben bu yuzden ilk 3 ay annemde kaldım. Resmen ilk 3 ay tek basıma yuruyemedım. Minik adım atabiliyordum doktor herhangi Bı sıkıntın yon diyordu ama ben resmen yanımdakindrn destek alarak yuruyırdum. Herkes ilk 3 ay sonra gecer diyordu. Hakikaten 3 ay sonra gectı sımdı her işimi rahatlıkla yapıyorum