casper12 benim ilk oğlum daha yeni iki yasina girdi sizinki yine bı tık daha iyi yaş itibariyle, kıskanma illa olur bir haftada toparlansam çok mutlu olurum ilkinde 20. Gün den sonra kendi işimi kendim gorebilmeye başlamıştım çok zor iyileşti dikişlerim oturup kalkmak ızdırap oluyordu beni korkutan da o ,normal doğum olsa bu kadar stres yapmazdım sadece o anı düşünüyorsun normal doğumda ama sezeryanda sonrasi çok güç dediğiniz gibi de