Ela_nur19 Merhaba kızlar 26+2 olduk kızımla ama bu üç gündür hareketleri bir garip bildiğiniz mesanemde hissediyorum hareketlerini sanki rahminden çıkacak gibi yani normal mi??
Ulvana Ela_nur19 ben 🥲 çekiyorum onu 21 haftadan 29 tayım şimdi de oluyor büyüdüyü için daha sert oliyur canımı acıtıyor korkuyorum bi şey olucak diye
Ela_nur19 Ulvana yeni yeni oldu bende de korkuyor insan ister istemez ahh bide geceleri rahat bıraksalarda uyusak😁
preg_tug Ela_nur19 ben bi ara ayagını alttan ckarıvercek zannediyodum:) sonra youtube dan bebegı cevirme hareketleri yaptım böyke assagı egiliyosun fln:) snra düseldi
Ulvana Ela_nur19 aynen canım ya en sık geceleri.beni anlıyan biri çıktı🥲😁😁❤️🤲🏻yeterki sağlıkla vakti vaktinde gelsinler 🤲🏻
Sibel01ezgi Bende 26 haftadayim cok hareketli bir oglusum var bide cok asagida.gunduz hsreket ettigimiz icin uyuyolar sallandiklari icin.gecede yatinca uyaniklar suan boks yapio beyfendi😀😀