aminehumamoms kızlar bebişin kıyafetlerini yıkıcam sonrasında kurutmaya atıcam siz hangi programı kullanıyosunuz çekiyomu çekmesinden korkuyorum
Gumus25 aminehumamoms ben bugün kurutmaya attım benimkinde bebek programı var onda kuruttum bir şey olmadi
Seymoshh aminehumamoms doğum önceside attım sonrasıda hep kurutuyorum 4 çocuğum var kurutma hayat kurtarır😃program markadan markaya performansta farkediyor kendi makinende zaman ayarlı deneyebilirsin
aminehumamoms gozidk bi kişi atılmaz yazmışta tereddütte kaldım ben üşengeç biriyim çamaşır sermek falan hiç sevmemde 🥹
iclaaall13 Ben hafif yük diye bir programa atmıştım 1 saatlik dereceside azdı çekme yapmadı bayağıda tüy topladı iyiki atmışım dedim hatta sonra
aminehumamoms Seymoshh çok çocuklular için hayat kurtarır gerçekten ben iki kişini çamaşırına yetişemiyorum çocuk olunca bakalım yetişebilcem mi Allah sizede kolaylık versin
Tumaypirr aminehumamoms ben sürekli kurutma kullanıyorum balkonum küçük tam cadde kenarında evim ve aşırı toz oluyor çamaşırlar o yüzden kurutma makinesi daha sağlıklı hatta ben sadece çocuklarımın kıyafetleri için aldım yani. Alerji uzmanı diye bir programı var onu kullanıyorum ve çekmedi yani ben 1 yıldır sürekli kullanıyorum
Aecer Tumaypirr yaa ben de vestel kullanıyorum bebek kıyafetlerini alerji uzmanına mı hassas programa mı atsam bilemedim. Hiç atmadım daha çekerse diye korkuyorum
Arzu501 Malesef giysiler çabuk mahv oluyor. O sizin tüy dediğiniz şeyde tüy değil, giğsilerin kendisinden çıkanlar yani bi nevi parçası naziliyor.
aminehumamoms Arzu501 biliyorum ama bende çamaşır asma toplama gibi şeyleri sevmediğimi için aldım ve yetişemiyodum çamaşırlara sadece eşim ve ben yaşıyoruz evde ama sanki 10kişinin çamaşırı varmış gibiydi delirmiştim çamaşırdan oyuzden aldım
aminehumamoms Tumaypirr ben beko kullanıyorum bende yok maalesef o program bende yeni aldım 3 ay falan oldu