Azeri2023 Her kese iyi akşamlar. Ya benim size bi sorum olucaktı instagramda hani bi yabancı sayfa vardı çok açık doğum videoları vardı yani her şey çok net açıktı ismini unutdum garip bi ismi vardı bilenler varsa lütfen yaza bilirmi
Azeri2023 Nidaaaaa ay canımm benim benmi söyledim git izle diye😂 her kesin psikolojisi farklı tabi ben rahatlıklar izliyorum mesela
Azeri2023 Babyy21 benim 2.doğumum olacağı için sizin gibi olmadım🙃, aksine ordakı kadınların nasıl sessiz bir şekilde doğurmaklarını hayranlıkla izliyorum😳 şahsen benim ilk doğumumda tüm hastane binası duymuştuda çığlıklarımı🤦🏻♀️
Buse__ylmzz07 Azeri2023 benimde 2. Doğumum olcak ama orayı görmediğim için bu kadar korkunç gelmemişti şuan yaşamış olmama rağmen çok korkuyorum ve tuhaf oldum ya
Nidaaaaa Azeri2023 size karşı bir ay neden soyledin kızmak filan amacı bir soylem degildi. Dogal olarak son haftalarımız insan görünce garip oluyo. Bunun yerine sakin olun veya Rabbım zaten biziz bu sekılde yaratmış diyebilirsiniz. Gerek yoktu……
Mummumlilo Hamileler bence izlememeli zaten hassas dönemdeyiz o görüntüler yüzünden doğum korkısu vs yaşanabilir herşeyi çok iyi bilmemekte bir nimettir..
Babyy21 Mummumlilo ayy cidden bbende izlemiş bulundum ilk doğum ve çok etkilendim keşke izlemeseydim 🥺
bastet Sonuna kadar vajinal doğumu savunan ben şu saatten sonra sezaryen olmaya karar verdim. Teşekkürler djndmfmf
Mikemmelbiranne bastet aynen bende sizin gibi ilk hamileligimde normal doğum videosu izledim ve izlemez olaydim. O video yüzünden sezeryan doğum yapma kararı almıştım. Nasıl korktuysam o korkuyla gittim sezeryan oldum 😂
Janemarple Azeri2023 Evet aynı kafadayız sanırım 😂 kendi bedenine bu kadar uzak olmak çok garip geliyor bana, doğum doğal bir süreç vajinadan çıkacak o bebe işte, neden herkes ilk defa duyuyomuş gibi tepki vermiş anlamadım 😃