Dilaa63 haftamız aynı, evet oldukça erken ama biz heyecanla davranıp kıyafet işini neredeyse hallettik gibi ☺️ fiyatlar günbegün arttığı için çok geçmeden araba beşik vs işini de halletmeyi düşünüyoruz.. ama maddi sıkıntı yoksa, her an rahatlıkla alınabilecekse bu kadar da erkenci davranılmasa da olur diye düşünüyorum.. sağlıkla gelsin bebiş 🪴