Harvicell aminehumamoms kaşıklarından memnun kalmadım . Bardağını almıştım o da gereksiz 😐 tabağını hiç almadım bilmiyorum
Bebiskosuu Silikon şeylerin tüy toplaması beni sinir ediyor her şey yapılıyor üstüne ben sevmiyorum o yüzden
aminehumamoms Bebiskosuu yaa 🥲 ben bayılıyorum renkleri olsun modelleri olsun tüm parçalarını aldım ama daha kullanmak nasip olmadı instgramda çok övüyolar almamak elde değil
Bebiskosuu aminehumamoms ben myceyden aldım ebebek ürünleri plastik yıkarım ak pak mis gibi olur hiç uğraşamam silikonla siz güzel günlerde kullanın inşallah 🙏🏻
Harvicell aminehumamoms yok makinaya atmadım ama uzun süre kullanılacak kaşık değildi yani pürelerde okey ama çorbalara geçtiğimde boşa almışım dedim wee baby ikili kaşıklarından alsaymışım dedim yani normal kaşığa geçene kadar onları kullandı .
aminehumamoms Harvicell görüntü olarak güzeller sadece demek ki bende inşallah memnun kalırım tüm parçaları var bende 🥲 ilk çocuk diye heves edip aldım
bebeklerimveben_ Tüm ürünlerini kullandım kasesi ve tabağı verdiği paraya değiyor ama kaşıkları bardağı 5 para etmez
aminehumamoms bebeklerimveben_ neden kaşıkları ve bardağı malzeme olarakmı kötü kullanım açısından mı
bebeklerimveben_ aminehumamoms hayır onlarda makineye giriyor ama gereksiz kaşığın tutumu çocuk büyüdükçe zorlanıyor ve metal kaşıkla yedirmek Daha kolay geliyo ee ayrıyeten çocuk bardaktan değil de suluğundan zaten içiyor