Hamilelik10 çok şükür bizde yarıladık💓Tam 20 olduk:)
Kızlar çok hareketli derlerdi doğruymuş babamız 17. Haftadan beri hissediyo cadıyı. Oğlumu bu haftalarda anca hissetmişti halbuki. Benim bulantılarım çok şiddetliydi şuan sadece sabahları zorluyo bişiler yiyince geçiyo. Ama çok şiddetli bel ve kasık ağrılarım oluyo arada.