Miniikmucizem Kizlar emzirme sutyeni veya atleti sizce gerekli mi benim göğüslerim büyük o yüzden her sutyeni takamiyorum hamilelik de daha da buyucek o yuzden biraz alip almama konusunda cok kararsizim normal sutyenle cok mu zor olur acaba
Gkee Miniikmucizem bence cok kullanisli ben 27 den beri takiyorum emzirme südyeni cok rahat tabi emdirirkende daha rahat olacak bence gerekli
tunasmom Miniikmucizem emzirme sütyeni çok rahat bir şey bence çok severek kullanıyorum emzirirken çok rahat oluyor
Maviev35 Miniikmucizem ben ilk doğumumda almıştım bence gereksiz ben kullanamadım. Denemek için 1 tane alıp eğer kullanabilirseniz devamını alın derim.
1mucize Miniikmucizem bebeğim doğalı 40 gün oldu emzirme sütyenide atletide almadım gayette güzel emziriyorum gerek duymadım eğer duysaydım alırdım. Atletler zaten esnek komple kaldırmadan üstten çıkartarak emzirebiliyorum. Yinede alıp deneyebilirsiniz hoşunuza giderse alıp kullanırsınız🎈
Feyzaclk Miniikmucizem normal penye sütyen de alabilirsiniz evde rahat olması açısından. Ya da elinizde rahat ettiğiniz bişey varsa hiç almayın. Ben almayacaktım ama ucuza bulunca denemek icin aldım
Agg0207 Miniikmucizem kesinlikle çok rahat ettiriyor almalısın bence göğüsler dahada büyüyor ben hamileyken bile takiyorum ev içinde falan pamuklu olanlarından almalısın özellikle
Seymoshh Miniikmucizem çok rahat diğer balenlilerde çamaşırın formuda bozuluyor emzirmek rahatsız bana göre ama kaplı da emzirme sütyeni var
Ipektoss26 Miniikmucizem benimde aynı şekilde büyük ve ilerleyen günlerde göğüsler büyüyor ve inanılmaz hassaslaşıyor ben neredeyse 3. Aydan itibaren sadece emzirme sütyenleri kullandım şuan 8. Aydayım çok çok rahat ben internetten en büyük bedenden almıştım 100 beden (sanki 90 gibi ama 😅)