Bilinmiyor_25 Kızlar normal doğum yaptım çok dikişim var idrsrımı yaparken yanma oluyor normal mi 7 gün bugün doğuralı
beyzzsenturkk Bilinmiyor_25 suyun altında tuvaletinizi yapın yanma olmayacaktır ben bir süre öyle yaptım
Seymoshh Bilinmiyor_25 evet normal idrar asitik bir sıvı yakar haliyle baticon kullanmayı ihmal etmeyin inş Rabbim şifa versin
Ummuhan64 Bilinmiyor_25 Allah yardımcımız olsun bende normal oldum 7. günüm bebeğim de yoğun bakımda o yüzden kendi canımın acısını takmıyorum 😞