Gkcem9561 Rabbim öyle kolaylık veriyor ki sıkıntı oluyor elbet ama bebeğini kucağına aldığından itibaren yaşadığın herşey siliniyor unutuyorsun endişe ve korkudan ziyade heyecan ve sevinç yaşamaya öncelik vermeye gayret edin zor tabii ki ama imkansızda değil inş sizlerede ben gibi kolay doğumlar nasip olur zira zor olsaydı 5.yi Beklemekte pek akıl işi olmazdı😆