anneoluyoruuumm16 feyzayandirmaz bunları bilmem ben eczaneden innate alıp kullandım doktorum onu özellikle tavsiye etti içinde 16-17 tane başka vitaminler de vardı.
feyzayandirmaz sevgi9654 günümüz doktorlarının em ufak bir şeye bile ilaç verdiğini düşünürsek eğer bazen doğal yollarla değerleri yükseltmek daha mantıklı olabilir sanki
Pnr_KMRC1 feyzayandirmaz 12 haftaya kadar sadece folik asit kullanıyor cnm mümkünse folat formunda olanı ben folita kullanmıştım sadece içinde iyotta olmalı doktorunuza danışın isterseniz
Milen7 feyzayandirmaz ilaca baktım da isimleri aynı değil canım, ama benimki de folikasit ve demir yanlız ben 12. Haftadan sonra başladım buna öncesinde sadece folica kullandım
Kbraoguz feyzayandirmaz bunların hiçbiri bence. Direk imom ile başlayın serim siz bilirsiniz yine de ☺️
havvaclsknn1 Churcill ya şimdi bunları ilk defa gördüm gecen instagramda bir video izlemiştim orada folik asitin ileride bebeklerde otuzim bozukluklarına sebeb olduğu da söyleniyordu hani artık her ağızdan bir ses çıkıyor ijsan güvenemiyor
Churcill havvaclsknn1 çok yüksek dozda kullanıldığında o risk var diye biliyorum ben zaten vücuda fazla gelen kısmı da idrarla atılıyor.
havvaclsknn1 feyzayandirmaz yani şöyle bende kan değerim çok düşük çıkti ilaç verdi kullanmadım pekmez falan yedim doktor bana o ilac iyi gelmiş dedi kullanamadığımi pekmez yediğimi söyledimadam şok oldu
tulay-01 feyzayandirmaz ben hamıle kalmadan önce dıofol kullandım hamıle kaldıktab sonra folic us kullanıyrum su an