Ryhn55_ Kızlar 39+1 haftalığm dün nstye girdim sancım çıkmadı bugünde hafif karın ağrım var ve ishal yaşıyorum doğum belirtisi olarak biliyorum ama emin değilim sizce doğum mu başlıyor bilgisi olan var mı ya da yediğim bir şey mi dokundu
MelikeBlbl16 Vallahi 39+4teyim. Karın ağrısı, ishal bayadır yasıyorum. Hatta bel agrısı falan da yasadım ama daha hicbir sey yok🥲
Aysnrbtnn MelikeBlbl16 benimde son 9 ama bende de yok ya dün nişan gibi bir akıntım geldi sonrasında 4 5 saatte bir iki üç kere adet olacak gibi bir anda ağrı girdi yatmadan duş aldım nolur nolmax temiz olayım diye tüm gece korkudan uyuyamadım ama geçti galiba belirtiler 🫠🫠